Avatar billede kims0809 Nybegynder
14. november 2006 - 22:06 Der er 3 kommentarer

Har installeret ASP.NET 2.0 og nu kommer der fejlmeddelse??

Hej Allesammen

Jeg har netop installeret ASP.NET 2.0, jeg mente bestemt at det skulle kunne køre ligeså godt som ASP.NET 1.1

Men nu kommer der fejl i sitet: http://86.58.131.42 ??

Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at det er en 64bit version jeg har installeret, men når jeg kigger under "web service extensions" så står der at det er en 32bit version! Hvad skal jeg gøre for at den kører 64bit? Jeg er dog ligeglad hvis det ikke er der problemet ligger.

Måske kan i se noget i koden?

Mvh

Kim
Avatar billede kims0809 Nybegynder
14. november 2006 - 22:28 #1
test
Avatar billede snepnet Nybegynder
14. november 2006 - 23:35 #2
Den skriver nogle filnavne og linienumre i fejlmeddelelsen ... har du været inde og kigge på hvad der står der i koden?
Mvh
Avatar billede hacked Nybegynder
14. november 2006 - 23:54 #3
Offtopic:
kims0809>> Hvordan går det med din hjemmeside/butik? Er det den der skal til at lanceres?