Avatar billede jedii Nybegynder
14. november 2006 - 15:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Irreterende advarsels vindue i Word

Hej,

Jeg sidder og er ved at skrive stil, men mit word program har fået en dårlig og meget irreterende vane med konstant at spørge: "Microsoft word kan ikke bruge autokorrekturlister. Denne funktion er ikke installeret i øjeblikket. Vil du installere den nu?"

Jeg har ikke længerer min office disc, så jeg kan ikke installere den, men er der andre måder at stoppe dette møg irreterende advarsels vindue på?

jedii
Avatar billede jedii Nybegynder
14. november 2006 - 15:50 #1
nogen forslag?
Avatar billede jedii Nybegynder
14. november 2006 - 16:47 #2
Afsætter lidt flere point. Måske det vil hjælpe på jeres ivrighed efter at løse mit problem?
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2006 - 00:15 #3
Hvilken Officepakke bruger du?

Prøv måske at kigge her:

http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP052354951030.aspx
Avatar billede jedii Nybegynder
17. februar 2007 - 11:21 #4
-lukket-