Avatar billede fals Nybegynder
14. november 2006 - 13:49 Der er 4 kommentarer

Vurdering af forum

Hejsa
Jeg trænger til noget ny feed-back på mit phpbb forum:
www.fg-forum.dk

Forummet er oppe på 1400 (tilmeldte) medlemmer, ca 200 besøger det fast om dagen + gæster.
Der snakkes om largescale fjernstyrede biler - lejetøj til de voksne drenge... typisk 20 - 45 årige..

Jeg har efterhånden ikke overbilk over hvor mange mods der er lagt ind, men det er stærkt customized, så der ligger kun noget som kan bruges.
Alt udnødvendigt "skrammel" bliver fjernet.

Template er baseret på "newacts" men stærkt modificeret med nye knapper og grafik. Forsiden/index er også hjemmestrikket.

Jeg har desuden lagt stor vægt på det grafiske - det skal se pænt ud ! (koden er nok ikke det flotteste :-)
og være brugervenligt..

Hvad synes i?
Avatar billede Rocky Juniormester
14. november 2006 - 14:06 #1
synes faktisk, det er en rigtig flot side...
Avatar billede jowii Nybegynder
14. november 2006 - 16:42 #2
ENIG.

Men hvorfor ftp-program på siden? Noget brugerne har nytte af?
Avatar billede fals Nybegynder
15. november 2006 - 01:14 #3
Der er normalt en side, hvor brugeren kan downloade/uploade rc relarede film :-)

Jeg er ved at få opsat en ny (med ubegrænset plads/hastigehed), derfor er den PT ude af drift.
Avatar billede jowii Nybegynder
15. november 2006 - 10:24 #4
Okay - intet kritik fra min side :-)