Avatar billede martin85dk Nybegynder
13. november 2006 - 20:31 Der er 3 kommentarer

Websites bliver vist "forkert"

Hej

Jeg har et lille problem med mit internet. Forleden dag installerede jeg de nyeste versioner af FireFox og IE, samt PhotoShop og Norton AntiVirus. Dertil opdatede jeg også Windows via Microsoft Windows Update - derefter har mine browsere ikke fungeret korrekt.

Visse hjemmesider bliver bannere, menuer og logoer ikke vist korrekt (eller overhovedet ikke vist), samt der er hjemmesider, hvor min browser blot lukker ned. Dette sker i begge mine browsere.

Jeg har installeret flash og java endnu en gang, blot for at være sikker på, at det ikke kunne være det, der var problemet - desværre uden held.

Jeg har desværre ikke kunne køre en systemgendannelse, da systemet var deaktiveret på dét tidspunkt.

Dertil skal det også siges, at mit netloader ret langsomt på visse sites, på trods af, at jeg har en 8 mbit internetforbindelse.

Jeg har ikke alt muligt crap installeret på min PC - og jeg har både Windows Defencer og Anti Virus - og gør generelt, hvad jeg kan for at holde den "pæn" - så tror ikke problemet er spyware eller virus.

Hvis nogen ved,hvad det er og kan angive en løsning, ville jeg blive meget taknemlig.
Avatar billede martin85dk Nybegynder
18. november 2006 - 18:23 #1
Er der virkelig ingen af jer eksperter, der har en anelse om, hvad der kan være galt?

Jeg kan kun bruge messenger, ikke MSN, da den nærmest fryser, og dernæst giver mig en fejlkode:

"Fejl 80040111 eller 80040154: Du kan ikke logge på Windows Live Messenger
Du kan muligvis ikke logge på Windows Live Messenger pga. et problem med din DLL-fil eller XML-parseren."

Håber, det kan få nogen til at hjælpe lidt :)
Avatar billede kivig Nybegynder
20. november 2006 - 16:01 #2
Prøv at tjekke indstillingerne i din browser under "internetindstillinger -> Avanceret" og kik på alle fluebenene. Der er et sted som indeholder valg af grafik indhold. Måske kan det afhjælpe dine browser fejl.

Mht dine fejlmeddelelser på MSN så prøv at søge på miscrosoft.com med 80040111 og 80040154. Kender ikke fejlene men det lyder som om du enten mangler en dll fil eller har en som ikke er opdateret.

Det er vilde gæt men det er et forsøg værd :)

Kivig
Avatar billede martin85dk Nybegynder
21. november 2006 - 14:09 #3
Hej Kivig

Det er jo desværre ikke begge mine browsere, plus problemet er en del mere avanceret end som så. Men tak for hjælpen.

Jeg har nu fundet ud af, at min kærestes computer har samme problemer, når hun er på nettet. Vi har fornyligt skiftet vores alm. cybercity abonnement til et cybercity solo med højere hastighed - kan det evt. være hos CyberCity at fejlen er? Umiddelbart kan jeg ikke se andre muligheder.