Avatar billede Slettet bruger
12. november 2006 - 08:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tutorials - Web Programmering

Hey!

Jeg leder efter en masse gode tutorials, som kan hjælpe en af mine ansatte med, at bedre forstå hvordan man laver web programmering.

Han kommer fra en baggrund til applications programmør, og har derfor lidt svært ved at forstå hvordan web programmering helt fungerer (client/server, javascript kontra vb/c# etc.)

Vi programmere i VB.NET og C#.

Nogle som ligger inde med nogle gode referencer til tutorials (og måske et par titler på nogle bøger der dækkes ovenstående).

På forhånd tak.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. november 2006 - 08:37 #1
Jeg tror at denne side har alt hvad du kan få brug for:
http://www.asp.net/learn/default.aspx?tabid=63

Her er der samples,tutorials og videoer.

Hvis det drejer sig om har wrox www.wrox.com en masse gode bøger.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2007 - 07:54 #2
Lukker denne igen...