Avatar billede mitzie Nybegynder
11. november 2006 - 10:32 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvad syntes i om min hjemmeside?

Hej EKSPERTER

Jeg kunne god tænke mig og få en site vudering af min hjemmeside:
http://www.mitzie.dk/

Hvad syntes i om den?

- Mitzie
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
11. november 2006 - 10:49 #1
Den er rigtig flot - dejlige farver :-) Gæstebogen burde nok åbnes i frame som resten af siderne ..
Avatar billede madeindk Nybegynder
11. november 2006 - 10:59 #2
Det ser super cool ud - thumbs up! Noget der kunne være super fedt var hvis billedet af dig - er ikke sikker på det er dig, men det skyder jeg på - skifter  efter hvilken side man er på. Det giver lidt mere liv.

Ellers en fed side du har fået sat sammen der.
Avatar billede jowii Nybegynder
11. november 2006 - 12:53 #3
Kvalitet!
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. november 2006 - 13:03 #4
rigtig flot, men synes også det ville være godt hvis gæstebogen åbner på siden i stedt for i en popup. Din gæstebog blev fanget af min popup blokker, men nu kunne jeg bare slå den fra, men der kan være dem der bare tror linket ikke virker.
Derud over er jeg vild med skriftypen i menuen den virker godt.
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. november 2006 - 13:18 #5
Jeg synes generelt at siden ser rigtig pæn ud. Enkel men stilren.

Jeg synes dog at du bør have noget tekst der forklarer lidt om siden. Hvad er det for en side? Er det bare en præsentationsside? Er du en professionel musiker som man kan booke? Er du en up-and-coming stjerne der ønsker at have et sted på nettet, hvor du kan præsentere dine talenter over for talentspejdere?

Det behøver måske ikke at stå der direkte, men en lille evt. indirekte angivelse af sidens formål, tror jeg ville gavne.
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. november 2006 - 13:24 #6
Lige en ting til... når du linker til dit musik kræver det at man har en mymusic profil for at downloade. Det betyder at du nok vil miste en hel del potentielle downloads, da mange simpelthen ikke ville gide at oprette en profil for at hente musikstykket. Om muligt bør du lave en direkte download mulighed, så folk ikke behøver logge ind.
Avatar billede farhang Nybegynder
11. november 2006 - 13:58 #7
Jeg synes ikke farverne passer til dig og siden, farverne sort og hvid er meget maskulint og hårde. Jeg savner lidt dynamiske effekter og lækkert før jeg synes det er spændende at kigge på.
Avatar billede farhang Nybegynder
11. november 2006 - 14:00 #8
Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis det er.
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. januar 2007 - 20:37 #9
Hvad endte denne tråd med?
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. februar 2007 - 12:33 #10
Der sker vist ikke mere her. Lukketid?