Avatar billede jensen4ever Nybegynder
08. november 2006 - 18:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bedømmelse af design

Goddag ..

Jeg er ved at lave en shop med div. ting. (Onlinesupport, Dankortbetaling, o.s.v)(Oscommerce) - men jeg synes at jeg mangler et par frisk øjne til at bedømme designet i forhold til navn og emne og de kommende produkter, så jeg håber at i vil hjælp mig.

Jeg vil gerne have kommentarer til sitet - layout/design.

Plus :
1. Kan designet bruges, set i forhold til produkterne ?
2. Mangler der noget ?
3. Hvad er dit førstegangs indtryk af side?
4. Virker den troværdig ?
5. Din generelle mening om designet/siden ?

Link : http://www.boomgames.dk/main

På forhånd tak
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 18:14 #1
1. Sagtens det er utrolig flot og stilrent
2. Det forklarer jeg længere nede i denne besked.
3. Proffesionelt.
4. Ganske troværdigt.
5. Forklare jeg igen længere nedn i denne besked.

Mine meninger og generelle ting:

Jeg kan godt lide menuen, men derimod er jeg ikke vild med at logoet på siden ikke er et link til forsiden, det burde det være.

forresten så er der 57 fejl i din kode som klart bør rettes hurtigst muligt: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.boomgames.dk%2Fmain%2F

Jeg synes at du klarer farverne godt, og det er en fin detalje at du har lagt en orange linie nederst ved de øvrige links så de rigtig fanger øjet. Perfekt detalje, ved dog ikke om det var meningen?

Dit navn er ok, passer fint til indholdet af siden. Dog mener jeg personligt at der er mange sider som din. Derfor skal dine priser og din brugervenlighed helt i top før at du kan slå igennem. Synes også at du bør lave en indkøbskurv - du ved dem der gemmer alt hvad man har kigget på så man senere hen kan købe det hele på en gang - ved dog ikke om du HAR lavet sådan en?
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
08. november 2006 - 18:34 #2
>>> udvikler
Mange tak ..

Ang. De fejl som Validatoren fortæller, de bliver selvfølgelig rettet. Grunden til mit spørgsmål var mest designet :-), da det som udgangspunkt har meget at sige, og er en væsenlig del af ens butik  ..

Den er heller ikke helt færdig endnu .. Men mange tak for dit svar
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 18:42 #3
Det var da så lidt.
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
08. november 2006 - 18:43 #4
>> udvikler
Ser lige om der ikke kommer andre med en brugbar kommentar, inden jeg deler point. :-)
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 18:44 #5
Det er skam helt iorden, point er ikke altid det vigtigste :)
Hjælpen først - point senere.
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. november 2006 - 06:56 #6
ikke kronologiste indput:

Logo er ganske udem¿rket udf¸rt men ikke s¿rligt godt som LOGO, alt for rodet og det ligner 100 andre logos i samme kategori. desuden er toppen FOR sammenpresset.

Det er lidt vanskeligt se se om der er tale om Xbox og/-eller Xbox360 ?

Der er lidt ballade med ¸vrigt grafik, fx er xbox logo ved "nye varer" ikke s¿rligt p¿nt fritlagt.

men ellers ok på vej, selvom der er lidt arbejde endnu :-)

"put i kurv" lyder fjollet "Lig i kurv" er måske mere "korrekt" men det lyder også dumt (lig = d¸d)måske "kurv" er nok?

Der mangler konsistens i Headers, enten skal de (alle sammen) v¿re midtersilleder eller skal de venstre stilles, lige nu flyder det lidt meget rundt.

font formattering: der bruges ca. 9 forskellige formatteringer, pr¸v at sk¿re det ned til 3-4.
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 12:34 #7
Tak for hjælpen .. I 2 :-)