Avatar billede downloading Nybegynder
08. november 2006 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fullrate - Internet går ned, men alligevel ikke helt.

Hej.

Jeg har fået fullrate og har brugt dem en måneds tid nu..

Jeg er begyndt at få nogle problemer, mit internet går med mellemrum ned. Men efter lidt tid kan min firefox godt bruge mozilla (jeg kan også søge på ting jeg ikke har søgt på før, så den får altså informationer udefra), men hvis jeg så fx trykker på et resultat så virker det ikke.. så er det bare som om den ikke går ind på det.. Den viser den der load bar nede i højre hjørne, men der sker ikke noget. Det er som om den loader færdig, men den samme side som jeg er på.

Nogle der kender noget til sådan noget?
Avatar billede downloading Nybegynder
08. november 2006 - 00:06 #1
mozilla = google.. sorry... Min firefox kan godt gå ind på google som den enste side..
Avatar billede coderdk Praktikant
08. november 2006 - 00:41 #2
Det lyder umiddelbart som et DNS-problem... Ser din XP's netopsætning sådan ud: http://www.fullrate.dk/support/styresystem_winxp.php ?
Prøv evt at trykke WIN+R skriv cmd og tryk enter. Skriv så ipconfig /all i det sorte vindue - Læg mærke til hvad der står under DNS... Så kan du evt prøve at skrive nslookup google.dk - hvis den kommer med et svar, så prøv at skrive ipconfig /flushdns og derefter nslookup google.dk for at se om den stadig kan finde den. Evt. prøv nslookup på andre domæner...
Avatar billede coderdk Praktikant
08. november 2006 - 00:42 #3
Prøv evt. også at nulstille udstyret: http://www.fullrate.dk/support/faq.php#reset
Avatar billede downloading Nybegynder
08. november 2006 - 00:53 #4
ok.. Nu prøver jeg at genstarte mit udstyr..

Jegb forstod ikke det med dns opsætningen. 1) Jeg har ingen forstand på dns. 2) Hvordan dælen kan sådannogle indstillinger have ændret sige?
Avatar billede downloading Nybegynder
08. november 2006 - 01:08 #5
efter at have genstartet mit udstyr fik jeg stadgi samme problem.

I cmd'en skrev jeg nslookup google.dk og den skrev
Server: dns1.fullrate.dk
Adress: 89.150.129.4

Non-authoritative answer:
Name: google.dk
Addresses: 66.249.93.104, 72.14.221.104, 66.102.9.104

Jeg skrev så ipconfig /flushdns
Så skrev den
Windows IP-konfiguration
DNS Resolver Cache blev tømt.

Jeg prøvede så nslookup google.dk og den skrev så
Server: dns1.fullrate.dk
Adress: 89.150.129.4

Non-authoritative answer:
Name: google.dk
Addresses: 72.14.221.104, 66.102.9.104, 66.249.93.104
Avatar billede downloading Nybegynder
08. november 2006 - 01:15 #6
Er det mon noget med min udbyder, eller er det min computer? For er det min computer kan jeg vel bare formaterer?
Avatar billede coderdk Praktikant
08. november 2006 - 02:15 #7
Jeg tror lidt det er udstyret... Er ikke sikker - DNS ser fint nok ud...
Avatar billede downloading Nybegynder
11. november 2006 - 21:35 #8
hmm.. nu virker mit internet ihvertfaldet.. :) Vil du ikke skrive et svar? Og mange tak for hjælpen!
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2006 - 22:03 #9
Det var så lidt! :)
Avatar billede downloading Nybegynder
13. november 2006 - 18:29 #10
Tak :)