Avatar billede davsdugamle Nybegynder
07. november 2006 - 22:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wrt54g rebooter hele tiden når det er sat til tdc modem

Hej

Jeg har et tdc modem og en wrt54g med 2 computere på. wrt54g rebooter hele tiden og jeg er kun kortvarigt på nettet.

Er det fordi jeg har fast IP og skal opsætte routeren til statisk IP?
Avatar billede leif Seniormester
07. november 2006 - 22:39 #1
Har du TDC og har du Fast IP ? Det er anpå om den faste stadig re DHCP tildelt eller Statisk fast.
Avatar billede davsdugamle Nybegynder
07. november 2006 - 22:59 #2
Ja det er TDC.

Ved ikke hvad man kalder den, men jeg har kun 2 IP adr. til rådighed. Jeg får altid den samme da TDC logger mac ADR.
Avatar billede davsdugamle Nybegynder
08. november 2006 - 11:53 #3
Ja det er dynamisk.