Avatar billede mxs Nybegynder
07. november 2006 - 21:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PCI eller AGP slots?

Hej eksperten

Jeg har en computer som jeg har skal til at have et nyt grafikkort til (faktisk 2) men jeg er blevet lidt i tvivl om hvad for udgange der er på den, så er der nogen der kan besvare mig hvad for grafikkort jeg skal købe, da jeg er lidt ude i hampen på det her hardware område.
Det gamle grafikkort jeg har siddende i er en S3 ViRGE DX or GX, hvad end så det betyder, men jeg vil jo nødig købe et PCI grafikkort hvis det er et AGP kort jeg skal bruge.

Håber at I forstår mit spørgsmål.
Avatar billede mxs Nybegynder
07. november 2006 - 21:30 #1
Det var da ringe skrevet :) Jeg er selvf. i tvivl om hvad for udgange der er på mit bundkort. Om det er PCI eller AGP, så hvis nogen kunne beskrive hvordan en PCI udgang ser ud og hvordan en AGP udgang ser ud, så ville jeg være overordentlig glad!!
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2006 - 21:35 #2
Prøv at se her http://www.gatago.com/dk/edb/hardware/grafikkort/19605899.html jeg ved ikke om det er til hjælp ! Der er link til et billede hvor man kan se forskellen, er linket http://games.tiscali.cz/hardware/tema/vybiramegrafiku/PCI-Ex_vs_AGP.jpg
Avatar billede mxs Nybegynder
07. november 2006 - 21:37 #3
Hmmm så tror jeg sgu at det er et PCI grafikkort jeg har :) tak tak for det tiger_dk, smid et svar og få point.
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2006 - 21:39 #4
Velbekomme !! Hermed et svar !!