Avatar billede guffi13 Nybegynder
07. november 2006 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dual core

hej alle
kan det passe at min ping er steget fordi jeg køre dual core ?
og eller kan min skærm have noget med det at gøre ?
har lige købt en pc amd athlon 64x2 3800+
med geforce 7300 le med pci expr med 256ddr2 ram grafikkort
en acer skærm al1916w på 5ms.
Prøvede at sætte den gamle pc til med den gamle skærm ping 50-80
gamle pc med ny skærm ping på ca 150-300
satte så den gamle skærm til den nye pc da var pingen stadigvæk høj kan det have noget med selve pc eller skærmen at gøre ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. november 2006 - 19:54 #1
nej din skærm har intet med ping tider at gøre, faktisk kan din computer ikek se selve skærmen (men højst "DCC" kredsen, men om det er den ene eller anden slags skærm kan dit grafikkkort ikke selv finde ud af. (jo ud fra DCC kredsen, men det har stadig ingen betydning for ping tider)
Avatar billede guffi13 Nybegynder
07. november 2006 - 20:06 #2
kan det passe at min ping er steget fordi jeg køre dual core ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. november 2006 - 20:30 #3
ikek med mine erfaringer, har selv et dual xeon bundkort (med 2 CPUer) og har i flere år kørt med fler vejs systemer, men aldrig oplevet at ping tiderne skulle stige af det.
Avatar billede guffi13 Nybegynder
09. november 2006 - 17:23 #4
takker men de svar kan jeg ikke bruge til noget men tak