Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
06. november 2006 - 23:21 Der er 1 løsning

Keyboard lagger

Hej eksperter

Jeg har fået problemer med mit keyboard - et Logitech Cordless Desktop (IKKE bluetooth). Det har indtil for en uge siden fungeret fint, men nu er det begyndt at "lagge". Når man skriver eller spiller, så er der et lille delay og oftest så skal man trykke flere gange førend den reagerer.

Jeg har prøvet at flytte receiveren fra PS2-porten til USB-porten - dette hjalp i ca. 2 dage, så kom problemet igen! Jeg har også prøvet at geninstallere den seneste version af iTouch (Ver. 2.22), men det hjalp heller ikke. Jeg har dobbelt tjekket, at "træge-taster" IKKE er slået til. Jeg har ligeledes prøvet at flytte rundt på receiveren - længere væk fra skærmen osv. Har naturligvis også prøvet at sætte nye batterier i keyboarded!

Min PC har følgende specs:

P4 - 2.4 GHz
1024 MB RAM
Asus P4S8X bundkort
Asus Ti4200 128MB GFX kort
Zalmankøling på både GFX og CPU
Windows XP professionel SP2

Håber I kan hjælpe mig!?

På forhånd tak...
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
04. december 2006 - 18:29 #1
Apparently not! :(