Avatar billede promi Nybegynder
06. november 2006 - 23:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Memory fejl!

Hej exp.dk

Jeg får engang imellem denne fejl her: http://promi.dk/pic/fejl.jpg Det sker ikke ved nogen bestem handling, i dette tilfælde zoom jeg! det sker også i word, f.eks. ved markering. Der er ikke noget mønster i det!

Og det er ved alle mulige programmer så det er ikke programmerne det er galt med, men hvad er det så?

Kan I hjælpe?
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
06. november 2006 - 23:29 #1
Kunne godt være en hardware fejl i dine RAM - er dog langt fra sikkert!
Har selv oplevet det før med en "dårligt" RAM-blok. Alternativt kan det ogs være Windows' systemfiler eller filstrukturen som er ødelagt - er det lang tid siden at du har lavet en reinstall af Windows?
Avatar billede hcma Novice
06. november 2006 - 23:40 #2
prøv med en ramtest:  http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no31
eller, hvis du har mere end en blok, skift pladser og tag skiftevis den og den anden ud.
Avatar billede promi Nybegynder
13. april 2007 - 13:24 #3
tak for hjælpen, men det var ikke orsagen, så var nød til at geninstallere, og nu virker det.

smider I ikke lige et svar og så deler jeg lige point?
Avatar billede hcma Novice
13. april 2007 - 14:00 #4
svar
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
13. april 2007 - 15:32 #5
there you go! ;)
Avatar billede hcma Novice
13. april 2007 - 16:21 #6
rantzausgade7 >>  du glemte svaret  :o)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
13. april 2007 - 18:44 #7
Jeg kan da heller ikke finde ud af noget! :D