Avatar billede mccookie Seniormester
06. november 2006 - 00:22 Der er 2 løsninger

XLR stik

Hejsa

Jeg ved de findes i forskellige kvaliteter og tilsvarende meget forskellige prislejer......Er der nogen der kender til gode stik til lave prisr?

Det er til at lave mikronfonkabler....

Er der nogen der evt. ved hvor færdige kabler købes i længder 3,5,10 mtr. så er det også af interesse ;)
Avatar billede Beach Mester
06. november 2006 - 01:12 #1
På aage.dk har de både nogle alm. no-name billige stik ala dem her--->
http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=21774

Her er vi nede på en flad 10er stk hvilket må siges at være MEGET billigt. Hvor meget de kan holde til tja.... hvis man kan leve med at det måske kan gå galt og har tid til at skrue lidt i tilfældet af ulykker så er det vel OK.

Jeg har altid selv spenderet de få kroner det koster mere, og købt Neutrik stik. De koster godt nok en slat mere, men her får du med garanti noget der holder til at blive trampet på af en elefant:-)
http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=6343

Færdige kabler kan du finde i menuén til venstre på aage.dk

//Beach
Avatar billede benjatke Nybegynder
11. november 2006 - 10:37 #2