Avatar billede kcasper Nybegynder
02. november 2006 - 18:12 Der er 3 kommentarer

vudering af site

hej.
ville lige hører om i ville vudere mit site lige hurtigt
er dog ikke helt færdigt endnu.
http://zido.dk

på for hånd tak
casper
Avatar billede jowii Nybegynder
02. november 2006 - 19:29 #1
Dejligt stilrent design - lige min kop te! Perfekt!

Kun et par enkelt småting, efter et lille lyn kig. Ved ikke om det er din mening, men hvorfor sådan et lille tryk ind i hver side af rammen? Jeg synes ikke det er kønt - tager ret meget opmærksomhed selvom det er så småt.

Ret dine fejl - http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fzido.dk%2Findex.php
Du bruger noget gammelt kode.

Og så ville, hvis du ikke var gået i gang, have overtalet dig til at bruge css stilark, men det er nok for sent nu!?

Ellers rigtig godt - logo er perfekt - sådan en side ville jeg gerne eje :-)
Avatar billede lsolesen Nybegynder
05. november 2006 - 21:32 #2
- Billederne er for tunge efter min mening.
- Du kan lave afrundede hjørner med javascript, så du ikke behøver at have billeder som baggrund - søg på google efter nifty corners.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
09. januar 2007 - 21:02 #3
Hej Casper

Hvis de referencer du lægger ind på sitet er noget du selv har lavet, er den side du har gang i nu helt ærligt ikke særlig opfindsom. Den udstråler slet ingen ting. Pastelfarveskemaet er koldt og dit logo finder ingen plads i layoutet.
--> jowii "Stilrent", ja, men ikke uden lidt personlighed tak.

De runde hjørner kan så vidt vides endda laves med css - det hjælper dig jo på alle mulige måder, også med valideringen. Så kast dig ud i det.

God fornøjelse med opbygningen af siden.

/ST