Avatar billede basse1706 Nybegynder
02. november 2006 - 17:37 Der er 4 kommentarer

Skift mellem visninger

Du står i en tabelvisning på en bestemt post; men kan ikke se alle data i posten.
Kan du med et par genvejstaster skifte fra tabelvisning til formularvisning hvor du har defineret alle felter og se ALLE infos om den bestemte post?
Det kunne man "i gamle dage" (80-90 'erne) i OPEN ACCESS fra SPI i San Diego
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. november 2006 - 18:48 #1
Lad mig gætte: du snakker om regneark. Yes ?

Om man kan eller ikke kommer så nok an på hvilket regnearks program du bruger. Der er mange forskellige.
Avatar billede basse1706 Nybegynder
03. november 2006 - 10:11 #2
Hej
Nej jeg har lagt spørgsmålet under Access 2003; men da det er første gang jeg prøver dette her var jeg ikke klar over at man også skulle skrive det i spørgsmålet. Så du skal have fat i access 2003.
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. november 2006 - 19:53 #3
Hvis du kikker en ekstra gang oppe foroven:
    : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Design :: Brugervenl. :
Så fik du faktisk placered spørgsmålet under *brugervenlighed*
Og det er ikke lige her vi forventer spørgsmål om regneark ;-))
Avatar billede basse1706 Nybegynder
03. november 2006 - 21:24 #4
Undskyld mig min uvidenhed; men hvis brug af genvejstaster ikke hører under brugervenlighed med regneark, eller som i mit tilfælde databaser, så er nu blot mere forvirret men på et højere niveau.
Jeg forsøger igen.
mvh
Basse