Avatar billede toilet-and Nybegynder
02. november 2006 - 17:34 Der er 4 kommentarer

Hvordan kommer jeg på mit trådløse internet igen?

Hej alle sammen.

Her for en uge siden var jeg på mit trådløse internet. Det gik helt fint. Et par timer efter koblede jeg mig op med en anden computer med et kabel. Bagefter kunne jeg ikke komme på mit trådløse internet. Det er lige meget hvilket trådløst net det er, jeg kan hverken komme på mit eget eller mine venners. Jeg kan dog stadig komme på via et kabel. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Kan nogle hjælpe mig? og hvad for nogle informationer skal i have.

Håber nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede thegenuine Praktikant
02. november 2006 - 18:01 #1
Er dit trådløse netværkskort aktiveret?
Netværkssteder - Vis netværksforbindelser
Avatar billede toilet-and Nybegynder
02. november 2006 - 18:16 #2
Ja det er aktiveret. Der står heller ikke noget med at det er en begrænset forbindelse. Det er ligesom når det virker. med undtagelse af en ting: Der står bare at siden ikke kan vises. ligemeget hvad jeg går ind på. Men mit netkort opfanger et helt klart signal.
Avatar billede nva Praktikant
03. november 2006 - 08:50 #3
Har du prøvet at slukke og tænde din router? Min egen trådløse Netgear skal slukkes og tændes jævnligt :-(
Avatar billede nva Praktikant
07. november 2006 - 08:21 #4
Lægger et svar som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.