Avatar billede kivig Nybegynder
02. november 2006 - 11:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

loadMovieNum virker ikke ?

Hej Flash Eksperter.

Jeg har en swf1-fil som er en knap. Ved click på knappen åbnes en lille film swf2 som skal vises i samme vindue. Jeg har fundet LoadmovieNum funktionen som også virker fint når jeg exporterer og tester filmen fra Flash. Problemet opstår når jeg uploader swf1-filen til mit website, Der sker ingenting. Filmen bliver ikke vist.. Jeg har prøvet at ændre level imellem 0 - 3 men uden held. selve filmen (swf2) ER uploadet sammen med swf1 og ligger i samme mappe i roden på serveren. Kan i hjælpe?

min kode:

on (release){
loadMovieNum("swf2.swf", 1);

}
Avatar billede Mads Praktikant
04. november 2006 - 13:48 #1
kan du uploade/ sende din fla filer?
Avatar billede Mads Praktikant
04. november 2006 - 13:49 #2
så jeg kan tjekke fejlen igennem
Avatar billede kivig Nybegynder
05. november 2006 - 18:35 #3
Jo kan du skrive en mail adr? :)
Avatar billede Mads Praktikant
05. november 2006 - 19:22 #4
mads.pchome@get2net.dk
Avatar billede Mads Praktikant
06. november 2006 - 16:43 #5
har du sendt fla filen?
Avatar billede kivig Nybegynder
08. november 2006 - 11:42 #6
Hej Madzen89. Skriv et svar. Mange tak for hjælpen.

Til andre læsere af denne tråd var problemet at selve filmen fyldte for meget (30mb).
Løsningen kan feks være at linke til download af filmen fra en ekstern swf fil.
Avatar billede Mads Praktikant
08. november 2006 - 17:19 #7
ok tak.