Avatar billede craven Nybegynder
01. november 2006 - 17:51 Der er 2 kommentarer

Computeren helt nedkørt efter installation af Photoshop 7.0

Efter at have installeret photoshop 7.0, konstaterer jeg at opdateringstiden på mapper med billeder er steget med omkring 1000%. Det tager 7 lange og 7 brede før den er færdig med at indlæse "store ikoner". Normaltvis overstået i et snuptag. Løsningsforslag?

2. Spørgsmål. Photoshop vil gerne ha at jeg definerer en anden scratch-disk end den windows bruger. Hvad betyder det for en hvid mand?

Tak
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. november 2006 - 21:28 #1
det betyder en anden disk som mellem lager plads, så selve OS og arbejdsplads er adskilt for at opnå større hastighed.

Hvor meget ram har du i maskinen ?
Avatar billede craven Nybegynder
02. november 2006 - 12:34 #2
1.5 GB

Kan det være en ekstern HD forbundet med USB2 eller går det for langsomt?