Avatar billede lysholm Praktikant
01. november 2006 - 17:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Den ene kan, den anden ikke komme på nettet!

Hejsa
Jeg har haft Webspeed i en periode, men er nu koblet på et lokalt netværk i min egendom.
Min bærbare kan uden problmer komme på nettet, men den stationære kan ikke!
Jeg har gennegået opsætningerne og de synes at være 100% ens.

Kan problemet skyldes jeg haft Webspeed på den stationære og dermed er der noget der blokere?

Der er gult lys i modemet!

Nogen der har en idé til hvor problemet kan være?
Avatar billede timmeren Nybegynder
03. november 2006 - 10:56 #1
sikker på der er dhcp i din router ? ......
Avatar billede lysholm Praktikant
03. november 2006 - 21:45 #2
Det var blevet installeret en forkert netværksdriver, nu virker nettet ;o)
Skal du have point?
Avatar billede timmeren Nybegynder
06. november 2006 - 09:10 #3
nej behold du dem selv ;) .....
Avatar billede lysholm Praktikant
08. november 2006 - 15:32 #4
:o)