Avatar billede japping Nybegynder
01. november 2006 - 09:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installationsprogram til VB.NET program

Jeg er ny inden for VB.NET.

Lad os antage at jeg har lavet et vb.net program (i gratis versionen Visual Basic 2005 Express Edition ). Nu ønsker jeg så at

a) lave et installationsprogram der gør det let for brugeren at installaer mit program (vejledende installation som følger med alle prof. programmer man køber i dag)

b) programmet skal kører i baggrunden når PC'en startes op men ikke være synligt i nogen menu nederst på skærmen (heller ikke ikon nederst til højre)

c) når programmet kører skal det ikke kunne ses i under programmer i joblisten (i Ctrl+Alt+Del)

Er det muligt med Visual Basic 2005 Express Edition ? Er der evt. andre muligheder for løsning af ovenstående opgaver ?
Avatar billede japping Nybegynder
02. november 2006 - 13:54 #1
Er ovenstående sort snak eller er der ikke nogen "rigtige" udviklere her på eksperten.dk ?
Avatar billede japping Nybegynder
07. november 2006 - 16:50 #2
lukker da ingen har svaret.