Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2006 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statisk IP ?

Hey eksperter.

Hvordan får man en statisk IP-adresse og hvor meget koster det ca. ?..
Avatar billede venturer Nybegynder
30. oktober 2006 - 23:15 #1
Det kommer an på din udbyder.
Jeg har f.eks. TDC adsl. Dér betaler man enten 30dkr for 2 dynamiske IP'er eller 40 for én fast (pr. mdr.)
Avatar billede venturer Nybegynder
30. oktober 2006 - 23:18 #2
Reelt set giver jeg altså 10kr ekstra om måneden for en fast IP.
Hos Cybercity mener jeg at det koste 125,- om måneden.
Avatar billede japping Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:06 #3
Nej, hos Cybercity er det gratis, det følger bare med bredbåndsforbindelsen.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 23:53 #4
Nå okay.. Jeg har også TDC. Og 10 kr om måneden går man vel ikke falit af :P..

Men hvordan foregår det så? ringer man ind til TDC og siger "Hey jeg vil gerne have fast ip" ? eller hvordan ?
Avatar billede venturer Nybegynder
01. november 2006 - 11:52 #5
Jeg bestilte mit net online. Og dér skulle jeg bare vinge af om jeg ville have 2 dynamiske eller én fast. Men ellers kan du sikkert også få det ændret ved at ringe til dem.
Avatar billede japping Nybegynder
08. november 2006 - 09:01 #6
Så er det vist lukketid ........
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2006 - 17:26 #7
ja okay.. tak begge 2 Venturer smider du ogsaa lige et svar ?.. saa kan i dele