Avatar billede royaltribal Nybegynder
29. oktober 2006 - 18:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med installering

Har lige fået windows vista RC1
køre med core2 processer og derved 64 bits.

Jeg har prøvet og installere den men den siger jeg skal fjerne eksterne harddiske og dvd drev, eller fjenet alt fra usb. Men problem er at jeg intet har af delene?
Avatar billede strych9 Praktikant
31. oktober 2006 - 18:40 #1
Hvis du har en kortlæser i maskinen så tag den fra ved at hive kablet til den nede på motherboard. Kortlæsere er iøvrigt USB, selv om de tilsluttes nede på motherboard.

Generelt når du installerer Windows, så tag alle eksterne enheder undtagen skærm, mus og tastatur fra. Det kan sagtens være en SD kortlæser i feks en printer der forårsager det.
Avatar billede strych9 Praktikant
19. november 2006 - 12:07 #2
Hjalp det royaltribal? Du skal gerne melde tilbage ved enten at dele point ud, eller give feedback så vi kan fortsætte fejlsøgning tak! =)
Avatar billede royaltribal Nybegynder
19. november 2006 - 21:06 #3
jeg havde osse fjernet det hele, men har stadig ikke fået windows vista på den inu :(
Avatar billede royaltribal Nybegynder
29. december 2006 - 16:14 #4
..