Avatar billede kirkeby Nybegynder
29. oktober 2006 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogle der kan udbyde min side ?

Hej !

Jeg har et stort problem, min nuværende udbyder har flyttet rundt på nogle servere, og derefter har jeg ikke kunnet få min opslagstavle til at fungere, på min gamle apache/php local server ( http://87.49.238.247/opslagstavlen/index.php )
kører siden fint...  hvilket jeg ikke forstår, for de siger at det er mit der fejler noget, og ikke nogle ændringer der skulle være sket i forbindelse med server og dns omskiftning...

Det jeg mangler er en ny udbyder hvor jeg kan teste at opslagstavlen virker, og gør den dette vil jeg flytte mit domæne over til den nye udbyder...  da det der holder siden sammen er opslagstavlen, og den kan ikke køres på en almindelig langsom internet forbindelse :-(

Har du mulighed for at hoste min side, hører jeg meget gerne fra dig...  jeg kan kontaktes på 22 32 88 55..

Der er ellers ikke den voldsomme trafik på siden..
pt ca 700 daglige besøgende...

håber at høre fra jer...
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2006 - 15:18 #1
Er det ikke bare fordi du gøre fra Register_Globals = on til Register_Globals = Off ?

Så er det da bare at ændre din side så det fungerer
Avatar billede skildpadden Nybegynder
29. oktober 2006 - 16:48 #2
Tag et kig på skovdal.com
Avatar billede kirkeby Nybegynder
29. oktober 2006 - 17:02 #3
Leif :

Fejlen når den kører ved min udbyder er at den siger " error in last mysql seqment" men jeg kan hente hele databasen og kopiere over i min egen db, hvor det fungere fint..  :-S
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2006 - 17:05 #4
Kender ikke fejlen, men jeg kan da hjælpe, hvis du kontakter mig på MSN kan du da få lov til teste den op imod Web2U.dk's server.
Avatar billede kirkeby Nybegynder
29. oktober 2006 - 18:47 #5
hej leif !

min msn er jesper@kjukken.dk
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2006 - 19:25 #6
Tilføjet
Avatar billede theprofessor Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:13 #7
har du prøvet domain forwarding?