Avatar billede simona Nybegynder
27. oktober 2006 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge udgående server

Det drejer sig om Arrownet som vi har et problem med. Vi kan ikke sende post fra Microsoft Outlook uanset om vi sætter oplysningerne til at være deres (smpt.arrownet.dk) eller vi bruger vores eget domænes indstillinger.

Vi kan godt sende via Outlook express men ikke via Microsoft Outlook og den VIL vi have til at virke da den har de funktioner som vi har brug for i vores firma.

Arrownet siger at det er Microsoft som har et problem, men mon det sandt? Den jo fungerer hos alle andre.
Avatar billede groenaert Novice
27. oktober 2006 - 16:53 #1
Er dette en slåfejl eller ? (smpt.arrownet.dk)
For der skal vel stå smtp.arrownet.dk

Groenaert.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. oktober 2006 - 17:57 #2
ja det er en outlook fejl, når OE virker med outlook ikke gør, så er det en fejl opsætning af outlook
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2006 - 18:42 #3
Hvorfor opretter du 2 gange?

Iflg. reglerne må man ikke - så lukker du lige det ene :)
Avatar billede simona Nybegynder
28. oktober 2006 - 09:08 #4
Jeg oprettede 2 gange fordi jeg ikke var sikker på hvilken kategori der var den bedste OG jeg var desværre ikke klar over at man ikke må det.

Tak for kommentarer, pludselig viker den udgående server i Outlook(efter 6 måneder) og ingen kan forklare hvorfor. Jeg lukker spørgsmål igen