Avatar billede riishoj Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte textbox

Kan det lade sig gøre at få indsat en textbox på en side ved hjælp af tryk på en knap. Altså når man trykker på knappen, så kommer textboxen frem.
Jeg er absolut newbie inden for asp.net, så et lille fungerende kodeeksempel ville være rart at kigge på (hvis det altså kan lade sige gøre at lave det?)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:54 #1
Har ikke ASP.NET installeret, med hvad jeg ved så er der noget der kaldes Visible som enten er false eller true på 'indstillingerne' for textboxen.

Indsæt et tekstboks, og sæt visible til False.
Indsæt en knap og dobbeltklik på den, og skriv i koden:
Textbox1.Visible = True

Kan ikke love funktionen hedde Visible - men er det ikke noget i den stil?!
Avatar billede riishoj Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:13 #2
Du har fuldstændig ret,- det virker :)
Tak for hjælpen og send lige et svar.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:33 #3
Okay - det lyder godt.. :)