Avatar billede bakkers Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:14 Der er 3 kommentarer

batch job

Er det muligt at lave noget i c# som f.eks. kører hver aften kl 23?

Jeg har et webhotel hvor jeg har lagt en hjemmeside på og til denne hjemmeside kunne jeg godt tænkte mig at lave et system som sender en mail ud omkring status til forskellige email adresser. Og dette job skal køres automatisk og på et tidspunkt som jeg kan fastsætte.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:15 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
26. oktober 2006 - 22:27 #2
en hyppigt brugt loesning er at lave et script som kaldt udefra paa et bestemt tidspunkt

windows scheduler paa ens egen PC

eller en service som http://cronjob.de/
Avatar billede arne_v Ekspert
09. december 2006 - 23:42 #3
bakkers ?