Avatar billede noid Nybegynder
25. oktober 2006 - 08:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows xp Home DK no-cd

Jeg har desværre forlagt min windows xp home dk-version. Jeg har stadig min key da den sidder på min computer. Nogen der har et link til et sted hvor jeg kan downloade det med nogenlunde fuld båndbredde... har desperat brug for det!

mvh

Dion Knudsen
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2006 - 08:55 #1
Kontakt Microsoft de kunne før i tiden fremsende en ny med et mindre beløb.
Avatar billede noid Nybegynder
25. oktober 2006 - 08:57 #2
skal helst bruge det før 12.00 ... sidder på en god båndbredde, så det er ikke umuligt hvis jeg får et godt link!
men tak for svaret

mvh

Dion K
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2006 - 09:27 #3
Der er ikke et "lovligt" downloads sted af Windows XP Home, men du kan jo bare låne en XP Home cd af en anden person.
Husk blot at den skal have samme version som den der er installeret, f.eks med SP1 eller SP2
Avatar billede noid Nybegynder
25. oktober 2006 - 09:33 #4
nå ok, jeg troede at det var lovligt at downloade sålænge du havde en lovlig key. Er det også ulovligt at brænde det? - havde tænkt mig at gå op i den lokale data butik og spørge om de kunne brænde det til mig, for et symbolsk beløb, og evt. købe andre produkter hos dem, som jeg har brug for!

tror du det er muligt
Avatar billede noid Nybegynder
25. oktober 2006 - 09:34 #5
hov for satan.. hvor jeg jeg rookie til det her! flot at give mig selv point!
Avatar billede hcma Novice
25. oktober 2006 - 10:23 #6
noid >>  du kan jo bare oprette et såkald "point-spørgsmål til leif/haverslev" og så give ham/dem point der :o)
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2006 - 10:26 #7
"Er det også ulovligt at brænde det?
havde tænkt mig at gå op i den lokale data butik og spørge om de kunne brænde det til mig, for et symbolsk beløb, og evt. købe andre produkter hos dem, som jeg har brug for!"

Hmm, den er nok lidt tricky - idet det er lovligt at brænde en kopi af den cd man selv ejer.
Så brug oplysningen til det du vil ;o)
Avatar billede noid Nybegynder
25. oktober 2006 - 10:31 #8
har lige været oppe i 2 data butikker, og ingen af dem vil røre ved det... det er bare super træls... tak for svarene!