Avatar billede hclarsen Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:23 Der er 3 kommentarer

Studio Express Manager

Jeg bruger denne manager - altså Microsofts egen. Men jeg synes ikke det er muligt for mig at kunne dræbe deadlocks? Jeg har tænkt mig at benytte et tredjeparts-programmer, men jeg ville dog først spørge jer - altså, er det muligt at kunne dræbe deadlocks?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:49 #1
Du kan ikke dræbe en deadlock, det er nemlig ikke en tilstand men et resultat når flere processer blokerer for hinanden ;-)

Du kan lave en kill processid og forhindre deadlocks. En anden mulighed er måske at benytte dig lidt mere af en timeout? Hvilken type forespørgsler har du som forårsager locks?
Avatar billede hclarsen Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:37 #2
hvordan kan jeg så lave en kill processid?
Avatar billede hclarsen Nybegynder
18. december 2011 - 10:51 #3
Tak for hjælpen, du må gerne lægge et svar.