Avatar billede suppenudel Nybegynder
24. oktober 2006 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Client script lidt hjælp

Hejsa.

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg, via client script, kan gøre et billede synligt når jeg klikker på en asp:button, altså når jeg hæver et event?
Avatar billede suppenudel Nybegynder
24. oktober 2006 - 23:49 #1
Lukker igen.
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. november 2006 - 22:14 #2
Fik du fikset det - eller blev det bare outdated?
Mvh
Avatar billede suppenudel Nybegynder
07. november 2006 - 23:00 #3
Hej Snepnet,

Den blev outdated, men jeg fik faktisk fikset den efterfølgende. Det skulle være et lille billede/gif-animation i form af en slags progress-bar der står og flimrer mens siden renderer og derefter forsvinder.

I min MasterPage smider jeg så en div ind helt i starten af body:

<DIV ID="Loader" STYLE="position:absolute;z-index:500;top:30%;left:45%;"
align="center">
  <asp:Image runat="server" id="Image1" ImageUrl="Images/loader.gif"></asp:Image>
</DIV>

og til slut efter body:

<script>
document.all["Loader"].style.display = "none";
</script>

Det virker også OK i IE men i Firefox vil DIV'en og billedet ikke forsvinde igen, ved ikke helt hvorfor..
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. november 2006 - 09:00 #4
Har du kigget på ASP.NET AJAX - Der ligger en kontrol der kan den slags.
Mvh
Avatar billede suppenudel Nybegynder
09. november 2006 - 22:50 #5
Nej jeg har desværre ikke haft tid til at kigge på det endnu, men må snart igang :-)