Avatar billede hellfishdk Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:07 Der er 1 løsning

Tilgængelige tider

Sprog: ASP.NET 2.0 - VB.NET

Jeg kan ikke få min web-app til at vise tilgængelige tider på en givet dato.
Det er meningen at en bruger skal kunne vælge en dato i calender, hvor så tilgængelige tider vil vises på en dropdownlist.

Jeg har en SQLDataSource der henter alle tiderne, alle reserveret tider, og reserveret datoer.
I min code-behind procedure har jeg indlagt en WHERE-statement, der skal sorterer de reserveret tider fra. Men jeg kan ikke få det til at virke med datoerne.

SQLDS:
SELECT    dbo.vw_Tid.Tid, dbo.vw_ResTider.Fornavn, dbo.vw_ResTider.Tid AS ResTider, dbo.vw_ResTider.ResDatoTid
FROM        dbo.vw_ResTider CROSS JOIN
                      dbo.vw_Tid

VB.NET - procedure
Dim tilgTider = DS_Tilg_Tider.SelectCommand & " WHERE NOT vw_Tid.Tid = vw_ResTider.Tid"

Som sagt så kan jeg godt få sorteringen til at fungerer, så reserveret tider ikke vises. Men når jeg vælger en hvilken som helst dato, vil sorteringen være ens.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
31. oktober 2006 - 19:05 #1
ingen interesse åbenbart.