Avatar billede msoee Nybegynder
22. oktober 2006 - 01:20 Der er 3 kommentarer

Fejl ved login ASP.NET

Hej Eksperter

En bekendt har fået udleveret et login til menighedsrådets it-skrivebord, problemet er dog at vi på denne PC får en underlig fejlmeddelse som ikke er gældende på andre PC'er.

Billede:

http://www.msoee.dk/fejl.JPG

Jeg har prøvet følgende:

- Windows Update til SP2
- Installeret IE 7.0
- Opdateret til Firefox 2 RC3
- Ændret i sikkerhedsindstillinger for IE - sat den til at tillade alle former for cookies osv.
- Installeret Frameworks 2.0

Lige lidt har det hjulpet - i Firefox vises siden i det hele taget overhovedet ikke efter man er logget ind - hvorimod IE viser hele siden ud over selve main content området - det er gældende for alle underside jeg navigerer mig til via menuen.

Mvh Michael
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2006 - 01:25 #1
det er en fejl på server siden
Avatar billede msoee Nybegynder
22. oktober 2006 - 12:44 #2
Jamen problemet er at jeg på min egen samt de andre PC'er i huset kan se siden i både IE og Firefox.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2006 - 18:50 #3
Uanset hvordan en browser er sat op, så skal det ikke give en null pointer
exception på server koden.

Indtil de fixer deres problem og det så enten virker eller man får en fornuftig
fejl besked, så er det som at lede efter en nål i en høstak.