Avatar billede goce Nybegynder
20. oktober 2006 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med netforbindelse efter installation af IE 7

Hej Eksperter.

Jeg har netop installeret IE 7, men efter installationen har jeg ikke kunne tilslutte mit trådløse Internet. (Jeg bruger indbygger netværkskort i en Packard Bell bærbar.)

Windows skriver, jeg ikke kan tilslutte, og når jeg alligevel forsøger forsvinder den trådløse netværksforbindelse et par sekunder.

Jeg har forsøgt at geninstallere IE 7, men det hjælper ikke.

Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak.
Goce
Avatar billede timmeren Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:29 #1
hmmm det var godt nok en anderledes fejl , har du bare for sjov prøvet med en anden browser, f.eks firefox.

ellers prøv at opdatere din driver til det trådløse
Avatar billede goce Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:24 #2
Jep har prøvet Firefox... men nu virker netværket... meget underligt... genstartede det 2-3 gange og pludselig virkede det...
Avatar billede goce Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:25 #3
dog har jeg stadig problemer med at netværket går ned
Avatar billede timmeren Nybegynder
01. november 2006 - 10:12 #4
hmm, hvad siger den forbindelsen er ? god, eller dårlig
Avatar billede goce Nybegynder
01. november 2006 - 13:45 #5
god
Avatar billede timmeren Nybegynder
01. november 2006 - 14:06 #6
så internettet virker lidt, også hopper den af nettet, det giver jo ikke meget mening, er det den eneste computer du har på netværket tænkte om du kunne se den anden computer, eller om det hele omverden der forsvinder for dig ?
Avatar billede goce Nybegynder
24. oktober 2007 - 13:34 #7
Den her er lidt gammel, ellers tak.