Avatar billede jdybro Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:54 Der er 1 løsning

Ændre baggrund i Navigator til andet end standard "bleghvid"

Hej eksperter

Jeg har car-pc med XP-proff og Navigator som navigationsprogram på en 8" touch-skærm. I mørke er lyset fra skærmen for skarpt. Jeg kan ikke under brug af skærmen - i VGA-tilstand - ændre "brightness"
Jeg har førsøgt at ændre tema til "sort med stor kontrast" eller "stor kontrast nr. 1" under fanebladet "egenskaber for skærm" Men det hvide i selve navigationsbilledet forbliver hvidt uanset hvad jeg forsøger. Kan man ændre programmeringen i Navigator'en for at ændre det til mere mørkevenligt? ("nat-tilstand") Og i givet fald, hvorledes? Jeg har aldrig prøvet at programmere - så jeg helt blank...
Hvis nogen kender Microsoft's Autorute 2006 ved de hvad jeg mener med "nat-tilstand"

Jeg er først på igen søndag eftermiddag - så ingen "rush" er nødvendig.

Vh
jdybro
Avatar billede jdybro Nybegynder
03. november 2006 - 20:20 #1
lukker