Avatar billede ansa Nybegynder
20. oktober 2006 - 09:34 Der er 9 kommentarer

Flash i PowerPoint på Win 95 maskine

jeg skal køre en Flash/swf. PowerPoint-præsentation på en Win95 pc'er - er der nogen der kan hjælpe med at finde et lille program så jeg kan køre swf. på den maskine - formoder at der skal installeres et eller andet for at den kan køre swf.!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:50 #1
Har du installeret en flashplayer? Ellers hent den gratis på www.adobe.com
Avatar billede kragekjaer Praktikant
20. oktober 2006 - 12:16 #2
Har du også toilet i gåden?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
20. oktober 2006 - 12:16 #3
gården
Avatar billede ansa Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:58 #4
jep - og halm i dynerne!!
Avatar billede ansa Nybegynder
20. oktober 2006 - 14:14 #5
jeg prøver med dit link - tak for hjælpen!!
Avatar billede ansa Nybegynder
20. oktober 2006 - 14:15 #6
lasseholm - vil du have nogle point?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
20. oktober 2006 - 14:22 #7
Check først lige om det hele virker... :-)
Avatar billede ansa Nybegynder
23. oktober 2006 - 08:05 #8
Tjaaa - det gjorde det ikke - win 95 maskinen ville ikke kendes ved programmet!!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:58 #9
Hmmmm... det ser ud til at du kun kan køre en MEGET gammel flashversion på Win95:
http://www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/bundling_matrix.html

Du er nødt til at finde en anden computer at vise det på, desværre.