Avatar billede bakkers Nybegynder
19. oktober 2006 - 19:46 Der er 4 kommentarer

problem med login

Hejsa

Jeg har udviklet en side som hedder www.musiklokaler.dk og når jeg på den side prøver at logge ind så første gang man prøve blinker siden bare og der sker ikke noget men anden gang man logger ind så virker det.

Problemet er at jeg lokalt ikke får denne fejl så jeg har meget svært ved at efterfinde fejlen.

Jeg har dog fundet ud af at hvis jeg istedet for standard start siden vælger at skrive en url der peger på en af undersiderne så har jeg ikke dette problem.

Er der andre der har været ude for dette og kan komme med nogle hints?
Avatar billede jokkejensen Novice
19. oktober 2006 - 20:02 #1
kom med et test login der virker - ellers er det lidt svært at se hvad du mener ?
Avatar billede bakkers Nybegynder
19. oktober 2006 - 20:07 #2
Ja det er rigtigt.

Jeg har lavet en der hedder brugernavn : test pass : test

Jeg kan også se at hvis man krydser af at man ønsker at huske login og så lukker browseren og går ind på siden på ny hvor man rammer forsiden så virker det heller ikke. Men hvis man vælger husk login og lukker browseren og skriver en url så man rammer en underside så virker funktionen med at huske login.
Avatar billede bakkers Nybegynder
19. oktober 2006 - 21:20 #3
Nå jeg har fået lavet en midlertidig løsning som virker. Men lader lige spørgsmålet stå åbent for det er lidt et hack jeg har lavet.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. oktober 2006 - 17:00 #4
okay, men det er svært hvis man ikke har set fejlen :(