Avatar billede dk_final Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:34 Der er 1 kommentar

Spil registrer stadig min processor forkert.

Det er ikke nogen bærbar. Har spillet grundspillet Age of Empires III, og masser af andre spil men der har ikke været nogen problemmer...

Jeg har en HP Pavilion a1529.
-NVIDIA GeForce 7500 LE
-AMD Athlon 64 processor 3500+

Age of Empires III requires a 1400 MHz (1.4 Ghz) processor. This computer appears to have only a 1000 MHz (1.0 GHz) processor installed. If you wish to upgrade your computer, please contact your computer manufacturer for any necessary assistance.  This warning may appear on certain processors that dynamically reduce processor speed to save power (such as a notebook running on batteries).  You may wish to consult your manufacturer for help on configuring your processor for maximum performance.

System information: 1000 MHz, 1024 MB, 512 MB  (vendorID 10de, deviceID 1dd)

Hjælp!
Avatar billede komputerdk Mester
23. oktober 2006 - 13:48 #1
du skal deaktivere CoolnQuiet i BIOS (AMD 64 sætter hastigheden ned når der ikke er behov for det) eller prøv at hente patchen til AMD coolNquiet fra amd.com.. hvis din bærbar kan, så sæt CPUspeed til maks..

http://www.amd.com/gb-uk/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_12474,00.html

fx hvis det er en mobile: http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/utilities/amdcpusetup.exe