Avatar billede fanatic Nybegynder
19. oktober 2006 - 16:50 Der er 1 løsning

Tilføj Class library til webApp

Hej Eksperter.

Jeg har en solution som indeholder en asp.net web site. Jeg har tidligere lavet et class library.

Nu vil jeg benytte mit class library i min web app. I web applikationen benytter jeg folderen App_Code hvori nogle ekstra c#-klasser er placeret. Jeg vil derfor have disse klasser til at tilgå metoder i mit class library.

Derfor højreklikkede jeg på web-projektet og valgte "Add Reference..." og fandt dll-filen som svarer til mit class library.

Nu kan jeg så bare ikke forstå hvorfor jeg i web-app'en ikke kan skrive "using referencensnavn;" i en c#-klasse og derefter oprette instancer af klasserne fra mit class library?

Har i nogle forslag?
Avatar billede fanatic Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:08 #1
...aha, selvfølgelig. Jeg havde ikke benyttet et namespace i mit class library. Lukker!