Avatar billede royaltribal Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

deling af internet

Hey eksperter!
vi sidder tog er igang med at holde netaften, jeg køre med webspeed internet og har en hub, jeg køre internet igennem min egen  computer og derefter fra en en anden netkort over til huben og fra huben over til min kammerats. jeg kan ikke køre internet direkte fra hub til os begge to da jeg kun har en Ip adr, så jeg skal dele mit internet og hvad skal jeg så gøre ?

Håber i kan hjælpe

Danni
Avatar billede allanfo Praktikant
18. oktober 2006 - 21:03 #1
Anskaf dig en router med indbygget switch, så kan du have 4 (eller flere) maskiner på nettet samtidig. Udgiften er fra 300 kr.

Iøvrigt kan du droppe hub'en, hvis du har et krydset kabel.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 21:10 #2
internet connection sharing er svare ;) (og er indbygget i XP, så du skalbare køre guiden så er i begge på nettet)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 21:11 #3
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 21:11 #4
Avatar billede royaltribal Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:27 #5
og takker for alle svar :)
Men strømforsygningen er lige gået i hans pc :P nogen som har en ekstra liggende og bor tæt på køge ?