Avatar billede skwat Praktikant
18. oktober 2006 - 20:27 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

asp .net hosts

Hejsa Alle,

kort og godt, hvad, hvem og hvor kan det anbefales at lægge nogle apsx sites? SQLServer må gerne være inkluderet.
Min egen lille reseach er kommet frem til at http://www.aspnethotel.dk er et godt sted, nogen der kan anbefale?
Avatar billede brynil Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:41 #1
Jeg er yderst tilfreds.

Jeg har ikke den store erfaring med SQLserver og jeg fik den hjælp jeg skulle bruge. Jeg tror de er mere mindede for begyndere og semiproff'er, modsat det tidligere jeg havde som tydeligvis forventede man kunne det hele. Så en klar anbefaling herfra.  :))
Avatar billede brynil Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:42 #2
aspnethotel.dk, selvfølgelig!
Avatar billede flashit Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:49 #3
Jeg "ligger" på aspnethotel.dk, og er meget tilfreds.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
19. oktober 2006 - 02:53 #4
Jeg har også webhotel hos aspnethotel.dk og det må siges at køre ganske nice. Nu ved jeg tilfældigvis at personen/personerne bag, har en kæmpe viden indenfor asp.net, så der vil være stor hjælp at hente der, hvis man har problemer med noget.

Jeg kan helt klart anbefale aspnethotel.dk ;)
Avatar billede 2c Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:43 #5
Har nogen stykker på www.needhost.dk
Har dog haft en del nede tid de sidste par dage, men normalt er de fine.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:33 #6
2c >> hvis man er ude efter noget billigt (virkelig billigt), må man også regne med at få en noget ringe support, samt mulighed for dårlig uptime på serveren.

Som udvikler synes jeg man er dårligt tjent med needhost. Så er det godt nok bedre at spare sammen (hvis det er fordi man ikke har nok penge) til noget bedre, som f.eks. aspnethotel.dk, eller wannafind.dk, azero.dk, dandomain.dk. Hvor man i de sidste 3 får telefonsupport med i prisen.
Avatar billede 2c Nybegynder
19. oktober 2006 - 14:52 #7
Hos needhost kan du få et webhotel der understøter både php og asp.net 2.0, med mysql og mssql og med 5 GB plads til 25 kr./mdr.

Hos aspnethotel.dk får man 150 MB til over den dobelte pris, ingen mysql og ingen php. Hvordan det set fra en udviklers synspunkt er bedre, er en af de ting jeg ikke kan forstå :-)

Men selvfølgelig ærgeligt med den nedetid jeg lige har haft, men ellers har man jo som udvikler vel heller ikke brug for meget support.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
20. oktober 2006 - 02:01 #8
Hvad får dig til at sige at en udvikler ikke har brug for support? Det vil jeg nu vove og påstå at man sagtens kan få brug for. I sådant et tilfælde skal det heller ikke tage 24 timer at få svar på noget, som det sagtens kan tage hos needhost.

For at give et lille eksempel, kunne det være at man f.eks. sad og arbejdede med et  website/gallery hvor der skal kunne uploades billeder. Så skal du først oprette mappen, så skrive til needhost om at få skriverettigheder til mappen og sørme om du ikke herefter også kan få lov at vente i op til 24 timer (måske mere), for at få svar på din mail/få gjort noget ved rettighederne.

Jeg synes personligt at support betyder utrolig meget. Det er især rigtig cool med telefon-support, da du bare lige skal gribe knoglen, ringe til supporten og bede om skriverettigheder til mappen og vupti, højest 10 sekunder senere virker det sku. I de fleste tilfælde har du dog et kontrol-panel som f.eks. Plesk, hvor du selv kan ændre rettigheder og andre spændende ting. Det synes jeg er et stort plus.

Så hellere betale det mere og få noget der er helt i top ;)

But thats just my opinion..
Avatar billede skwat Praktikant
23. oktober 2006 - 09:56 #9
kan jeg ikke lige få nogle svar
Avatar billede sneakraid Nybegynder
23. oktober 2006 - 10:03 #10
Det kan du da godt. Har du bestemt dig for hvad du vil bruge af host? :)
Avatar billede skwat Praktikant
08. november 2006 - 10:34 #11
Ja, jeg har valg
tadada hjemme hos mig selv.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
08. november 2006 - 10:40 #12
Det gør os det hele lidt nemmere ;)