Avatar billede kreativpotens Nybegynder
18. oktober 2006 - 17:10 Der er 5 kommentarer

Udvid rammen bag billede efter skærmstørrelse?

Hvad snakker jeg om? Dette:

http://www.google.com/analytics/

Se hvordan det orrange felt bag "same ad spend" billedet fylder hele skærmen i bredden. Dette er tilfældet i alle opløsninger. Selve billedet fylder det samme.

Hvordan er det lige man sørger for dette?
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 17:29 #1
width="100%" ??
Avatar billede kreativpotens Nybegynder
18. oktober 2006 - 18:21 #2
Så enkelt? Hvor i så fald skal det stå i .css filen?
Avatar billede zynzz Praktikant
18. oktober 2006 - 18:26 #3
Hvordan se den tabel ud som du vil have til at være 100% bred ?
Avatar billede kreativpotens Nybegynder
18. oktober 2006 - 19:12 #4
Det er ikke en tabel. Det er dette stykke i .css filen:

body
{
  background:#2e2e2e url("images/top2.gif ") top center no-repeat;
  margin:0px;
  padding:0px;
}

Jeg skal have en baggrund bag dette billede som udfører topic.
Avatar billede kreativpotens Nybegynder
19. oktober 2006 - 00:39 #5
Jeg spørger sikkert for uklart. Det jeg vil vide er:

Hvordan får http://www.google.com/analytics/ den orange ramme bag logoet defineret? Jeg kan ikke finde den i sidens kildekode eller de tilhørende .css'er

Hvis blot i kan fortælle mig dette så skal jeg nok få overført ideen til min egen HP.