Avatar billede saking Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:10 Der er 10 kommentarer

Windows lyd

Hvergang jeg prøver på at gøre noget som jeg ikke kan på min pc, kommer der en lyd fra selve pc'en "bip". Hvordan fjerner man den advarselstone?
Avatar billede rebecca Novice
18. oktober 2006 - 12:21 #1
Vil tor du skal gå i kontrolpanelet/egenskaber for lyde
18. oktober 2006 - 12:22 #2
Kontrolpanel->Lyde og lydegenskaber, fanen Lyde
Under Programhændelser vælges "Kritisk stop"
og under Lyde vælges: (Ingen)
Avatar billede saking Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:36 #3
Har jeg gjort, men det kommer stadig :(
Avatar billede jul3 Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:42 #4
Du skal ind i din bios og slå den højtaler fra der sidder i bunden af din Pc.

Det er forskælligt alt efter hvilken slags bundkort du har ( og hvilken bios menu / version du har ) som er måden du slår det fra.

Mener osse erikjuul's måde kan klare det , uden at være 100 % sikker

Jul3
Avatar billede saking Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:43 #5
Jeg kan lige prøve og rode lidt med BIOS, er ikke helt så god til det md BIOS men prøver.
Avatar billede jul3 Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:45 #6
Det er meget beskrevet som lyd inde i menu'en som regl.  Den er næsten ikke til at over se :)
Avatar billede saking Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:55 #7
Jeg hr ikke forstand på det, men der stod Phoenix helt øverst i BIOS. Der stod ikke noget med lyd, kun: Audio Acces Interface.
Avatar billede plx Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:43 #8
jeg plejer at slå det fra med regedit

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound

Beep = "no"
ExtendedSounds = "no"
Avatar billede jul3 Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:45 #9
Har du en mulighed for at kunne tage og beskrive din bios menu noget nærmere ?

Tænker på hvordan den er opbygget , så kan jeg se om jeg kan genkende den :)

Jul3
Avatar billede saking Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:51 #10
Jeg har prøvet det plx har skrevet, og det ser ud til at virke :).