Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:04 Der er 13 kommentarer

Netkort ingen kontakt

Kørte et spywareprogram. Fik måske slettet lidt for meget. Kørte HP systemgenoprettelse. Herefter kan jeg ikke få forbindelse til min trådløse router.
Netkort vises i enhedshåndtering, men der er ingen kontakt til min trådløse router og rødt kryds over den trådløse netkortsforbindelse.
Har været i kontakt med suport hos Belkin (router) TDC (forbindelse) HP (computer) Microsoft (styresystem XP) og D-link (trådløs netkort). Ingen har kunne få mig på nettet igen!
Jeg har fjernet Norton, geninstalleret driver med og uden kort i, prøvet at sætte et andet virksom D-link kort i, men intet har hjulpet.

Er der et geni her på siden, der har et bud?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:15 #1
hvor er der et rødt kryds ?
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:18 #2
I nederste linie på skrivebordet og når man går ind under netværksforbindelser. Intet kryds eller gule advarselssignaler i enhedshåndtering.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:27 #3
kan du heller ikke søge efter trådløse netværk ?
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:29 #4
Jo, men den kommer ikke op med noget.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:48 #5
og det sker med begge trådløse netkort ?
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:50 #6
Der er kun et i.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:58 #7
Kan du komme på hvis du bruger et kabel??
Og hvorfor svarer du på dine egne spørgsmål??
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:02 #8
Kom nu, der må da være nogen, som kan knække den her nød.
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:04 #9
Jeg har ikke prøvet med kabel, da det vil kræve en større flytning.
Hvad mener du med, at jeg svarer på mine egne spørgsmål, jeg har så vidt jeg kan se kun svaret på spørgsmål fra Niels Hansen, eller læser jeg listen forkert?
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:10 #10
Jeg tror at du opfatter det forkert da du ligger et svar hver gang i stedet for en kommentar!!
Tilbage til sagen.
Jeg tror at du skal have fat i en Newdotnet patch, så tror jeg du er kørende igen :-)
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:13 #11
Nåh, derfor, tak for det lille fif. Jeg er ny her :-)
Hvad gør den patch?
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:15 #12
Den reparerer winsocks filen som styrer netværket :-)
Spiller du poker online?? JEg har nemlig set det ødelægge en hel del :-(
Avatar billede redactur Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:41 #13
Jeg downloadede et program, der hedder winsockfix, som jeg lagde over på den "syge" maskine. Den fixede et eller andet, men jeg fik ikke kontakt til nettet. Jeg slettede kortet i enhedshåndtering, og startede op igen - uden held. Det undrer mig også, hvorfor der står trådløs netforbindelse 9. Har systemet ikke slettet de andre forbindelser jeg har prøvet at oprette uden held?