Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2006 - 15:46 Der er 6 kommentarer

Login system med access database

Hej,

Jeg har lavet et opret bruger system. Til det bruger jeg access database. I en <asp:AccessDataSource>      </asp:AccessDataSource>. Nogle der kan hjælpe mig så bruger skal skrive sit brugernavn og kode i en tekstboks og så komme til en login side.
Avatar billede 2c Nybegynder
18. oktober 2006 - 09:34 #1
I asp.net er der allerede lavet nogen controls der kan styre alt login kode/brugergrænsefalde mm.
Du kunne måske bruge noget af det?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2006 - 11:40 #2
Jamen virker det til database?
Avatar billede 2c Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:12 #3
Ja, det virker til mssqlekspress. Så er det bare et spørgsmål, om man kan konvertere det over til acces.
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:31 #4
Du skal hente providere til det - se denne:
http://www.eksperten.dk/spm/739336
(Der er link til hvor du kan hente access providers).
Mvh
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2006 - 17:31 #5
Jeg ved ikke helt, jeg fandt ud af noget. Men det var bare med asp.

Men det virker ikke helt. Der er jo session i så jeg ved ikke hvordan jeg kan hente sessionsene med asp.net.?
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:49 #6
Ikke forstået ... Login systemet i asp.net 2.0 klarer sig selv uden indblanding - provideren du benytter bestemmer den ressource du bruger (typisk en database).
Har du prøvet de providere jeg henviste til?
Mvh