Avatar billede mob77675 Nybegynder
17. oktober 2006 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rollover på link så lidt text kommer frem

Hej
Jeg har nogle links og vil gerne lave det sådan at når man kører sin mus hen over linket, så fremkommer der en lille kasse med en text der beskriver lidt om linket. Jeg har læst de andre svar på siden, men har ikke fået meget ud af det. Jeg bruger dreamveaver MX 2004 og kode kan jeg ikke rigtig, så jeg behøver en beskrivelse af hvordan jeg gør det uden at jeg skal ind og kode.
På forhånd tak.
Avatar billede t-hviid Nybegynder
17. oktober 2006 - 23:58 #1
Er det billeder du har link på eller er det tekst?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 00:24 #2
<a title="Dette er en god side" href="http://www.ekspterten.dk">Eksperten.dk - min favoritside
</a>
Avatar billede mob77675 Nybegynder
18. oktober 2006 - 08:29 #3
Tak til jer begge for hurtig tilbage melding. Tippet fra akyhne virkede perfekt. Nu er det første gang jeg skal give point, så er det muligt du kan forklare mig hvordan jeg overfører dem til dig? Mvh mob
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:52 #4
Du skal ikke selv putte et svar, men vente til den der skal have point putter et svar. Og det er hermed gjort.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:53 #5