Avatar billede hansen_81 Nybegynder
16. oktober 2006 - 23:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde DNS server

Hej , min er kommet over med sin computer og kan self' ikke komme på mit net! typisk!
Jeg har prøvet at skrive ip'en manuelt, og så kunne den finde noget net ligesom :s
men jeg kan ikke finde hvilen DNS server adr. jeg har :s,
Jeg har prøvet Kør -> ipconfig, men så lukker den ligesom bare vinudet ned med det samme :s , hvad skal jeg prøve på? hvordan finder jeg min DNS.. andre forslag om hvordan min ven kommer på nettet.. (jeg har arrownet)
Avatar billede coderdk Praktikant
17. oktober 2006 - 00:02 #1
Kør -> cmd
ipconfig /all
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
23. januar 2007 - 14:44 #2
luk