Avatar billede christiansenbo Nybegynder
16. oktober 2006 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede coderdk Praktikant
16. oktober 2006 - 19:40 #1
Det er den samme skærm, det er bare ét sted der sælger den dyrere end alle de andre - Hvorfor skal jeg ikke kunne sige. Det er ok med forskellig størrelse skærme. Jeg kører med en 20,1" TFT og en 19" CRT hjemme og på arbejdet med en 14" TFT og en 20" CRT...
Det ville selvfølgelig være rarest med 2 stk. ens 24" widescreen TFT'er ;-D
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
16. oktober 2006 - 20:50 #2
Hvis man ser på spec er de en smule forskellige ex:  Videobåndbredde 140 MHz vs 135 MHz
Overensstemmelsesstandarder      VESA DPMS vs Plug and Play

Har det noget at sige ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
30. oktober 2006 - 22:54 #3
Jeg har købt en acer 17 ", AL 1722,.

Da der ikke var nogen der kom med brugbare forslag lukker jeg her.