Avatar billede torotune Nybegynder
16. oktober 2006 - 15:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Previous page

Hej,

Jeg prøver at hente en værdi fra en textbox på forrige side med.

Dim txtNavn As TextBox = CType(PreviousPage.FindControl("txtNavn"), TextBox)

Det virker fint, med mindre det forsøges hentet fra forrige side som er content i en masterPage. Hvad skal jeg tilføje til ovenstående for at det forstås.

Som det nu får jeg en 'Object not set to an instance of an object.'

Mvh.
Avatar billede torotune Nybegynder
16. oktober 2006 - 16:02 #1
Fandt ud af det med master.FindControl("ContentPlaceHolder1").FindControl("txtNavn")
Avatar billede snepnet Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:43 #2
Sæt en property på din master istedet - og tilgå din tekst igennem den.
Mvh