Avatar billede hans01 Nybegynder
14. oktober 2006 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvorfor flyder min footer i IE6

jeg kan ikke gennemskue dette problem.

min side ligger her, www.ellenlundqvist.frac.dk hvorfor flyder min footer ukontrolleret? i IE6,
ingen problemer i FF og Opera
Avatar billede galle2 Nybegynder
14. oktober 2006 - 10:16 #1
Hmmm, jeg tror du bliver nødt til at lave en footer container til din footer, det vil nok løse problemet..... Smid din <ul><ul> ind i en <div></div> blok. Så kan positionere den lige under din content blok. IE er for underlig....
Avatar billede hans01 Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:12 #2
Ja det kan godt være du har ret, IE er specielt. jeg prøver lige og vender tilbage. men jeg tror allerede at du har ret før jeg har prøvet. tak for den hurtige respons
Avatar billede hans01 Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:44 #3
ja galle 2 så er den der, smid lige et svar så jeg kan give lidt point.

tusind tak
Avatar billede galle2 Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:58 #4
Ingen problem, håber det kunne hjælpe.... Jeg samler egentlig ikke på point, så hvis du vil spare lidt kan du bare smide et svar selv - men det bestemmer du selv.
Avatar billede hans01 Nybegynder
14. oktober 2006 - 13:31 #5
Jeg har nok, tusind tak, hav en god lørdag