Avatar billede skalling Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:18 Der er 1 løsning

ombytning af lcd skærm med crt

Min pc'er er normalt tilsluttet en ældre 14" crt skærm. I et par dage har jeg brugt en Philips 150s fladskærm. Når jeg vil skifte tilbage til den gamle skærm, får jeg bare farvede striber frem.
Jeg troede at pc'en, som er en ben-Q 1200 mhz selv kunne finde ud af det. Hvordan klarer jeg nemmest det problem, for jeg kan jo ikke se noget, undtagen når fladskærmen er tilsluttet
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. oktober 2006 - 21:29 #1
inden du skifter om, så sæt opløsningen til 800*600 i 60hz, det vil din gamle skærm kunne vise, og du akn så rette den senere til det din CRT skærm kan vise.